رنگ تاتو پرمابلند اسپرسو ESPRESSO

19

PERMA BLEND Espresso

دسته: ,
امتیاز 4.5 از 5 امتیاز 1 مشتری
خرید محصول رنگ تاتو پرمابلند اسپرسو ESPRESSO
شناسه محصول: نامعلوم

بزودی موجود می شود!

صاف
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

رنگ تاتو پرمابلند اسپرسو 10 میل و 15 میل

در واقع رنگ پرمابلند اسپرسو یک رنگ تاتو اصل محصولی از کمپانی معروف پرمابلند آمریکا است. رنگ اسپرسو پرمابلند اصل در حجم های 10 میل و 15 میل موجود است. این رنگ اسپرسو پرما، پایه آب، اورگانیک و منطبق بر اجزای گیاهی می باشد. 

تناژ رنگ اسپرسو پرمابلند

تناژ رنگ اسپرسو پرمابلند

شاید این سوال برای بیشتر شما کاربران عزیزان مطرح باشد که ترکیب رنگ اسپرسو پرمابلند چه رنگیه؟. تناژ رنگ اسپرسو پرمابلند یک رنگ تاتو قهوه‌ای تیره و گرم است و مناسب پوست‌های سرد (سبزه و گندمی تیره) می باشد. اسپرسو نسبت به رنگ دارکست براون از برند پرما بلند یک درجه روشن‌تر است. یکی دیگر از تناژ های رنگ اسپرسو پرمابلند ترکیب بارنگ‌های لایت و رسیدن به رنگ مدیم براون است. همچنین برای میکروپیگمنتیشن ابرو و تاتو بدن رنگی به‌تنهایی نیز کاربرد دارد. پرمابلند و به‌ ویژه اسپرسو یکی از رنگ‌های پرطرفدار برای میکروبلیدینگ ابرو (رنگ‌های تیره و طبیعی)به شمار می آید. به علاوه از ترکیب رنگ اسپرسو پرما با رنگ میکروبلیدینگ دارک براون چیک و یک قطره رنگ الیو نیز می‌توانید برای فیبروز و بلیدینگ ابرو برای افرادی که می‌خواهند تارهای فیبروز به رنگ طبیعی ابروهایشان (مشکی و خرمایی) باشد، کاربرد دارد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این ترکیب استفاده کنید؛ چرا که ماندگاری کار را دو چندان می کند و نتیجه بسیار بهتری بدست می آید.

ترکیب رنگ اسپرسو پرمابلند

1- اسپرسو + نارنجی = پوست سبزه

2- اسپرسو + روکسی = گندمی متوسط

3- اسپرسو = پوست گندمی رو به سفید

مشخصات رنگ اسپرسو پرمابلند اصل

مشخصات رنگ اسپرسو پرمابلند

یکی از مشخصات رنگ تاتو پرمابلند اسپرسو اصل Esperso به رنگ قهوه ای متوسط با تناژ خنک از برند پرما بلند و برای تاتو ابرو مناسب است.این محصول در حجم های 15 میل و 10 میل در فروشگاه اینترنتی پاساژ شهر موجود است است . یکی دیگر از مشخصات رنگ تاتو پرمابلند اسپرسو اصل این است که، چون پایه آب و تا حدی رقیق است لازم است قبل از استفاده از رنگ اسپرسو پرما مقداری از آن را داخل تشتک رنگ بریزید و بگذارید حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بماند. در این حالت رنگ قوام بیشتری می گیرد و براحتی قابل استفاده است. رنگ ها شرکت پرمابلند  را می توان با یکدیگر مخلوط کرد همچنین تمامی این رنگ ها قابل استفاده بر روی ابرو، مژه، لب، اصلاح جای زخم، ویتیلیگو و … هستند.

کاربرد رنگ تاتو اسپرسو

۱- رنگ تاتو اسپرسو قهوه ای تیره و گرم است. بیشترین کاربرد آن برای میکروبلیدینگ و فیبروز است چرا که ماندگاری بسیار بالایی دارد.

۲- برای میکروپیگمنتیشن ابرو به تنهایی قابل استفاده نیست، چون بسیار پر رنگ است و به ویژه در میان خانم‌های ایرانی طرفداری ندارد.

۳- اسپرسو برای میکرواسکالپ سر نیز بسیار کاربردی و ماندگار است، مخصوصاً برای موی آقایان یا افرادی که موهای مشکی و خرمایی دارند.

مشخصات

مشخصاتPERMA BLEND Espresso

کشور سازنده

آمریکا

حجم

10 و 15 میلی لیتر

پایه رنگ

آب

مناسب برای

بدن و صورت

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!