رنگ تاتو پرمابلند روکسی براون Roxy Brown

19

PERMA BLEND Roxy Brown

دسته: ,
امتیاز 4.5 از 5 امتیاز 1 مشتری
خرید محصول رنگ تاتو پرمابلند روکسی براون Roxy Brown
شناسه محصول: نامعلوم

بزودی موجود می شود!

صاف
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

رنگ روکسی براون پرمابلند یکی از پرمصرف‌ ترین رنگ‌ های تاتو قهوه ای متوسط و گرم کمپانی پرمابلند است. این کمپانی تولیدکننده برترین رنگ های تاتو میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و میکرواسکالپ سر است. رنگ تاتو پرمابلند روکسی براون اصل در حجم های 10 میل و 15 میل به صورت اورجینال و با قیمت مناسب در نمایندگی رنگ تاتو پرمابلند فروشگاه وب سلین موجود است. رنگ روکسی پرمابلند، پایه آب، اورگانیک و منطبق بر اجزای گیاهی است. اگر قصد خرید رنگ تاتو قهوه ای متوسط و گرم را دارید پیشنهاد ما به شما خرید رنگ تاتو روکسی براون پرمابلند اصل با قیمت مناسب و ویژه از فروشگاه اینترنتی پاساژ شهر است.

ترکیب رنگ پرمابلند روکسی براوان

در مورد چگونگی ترکیب رنگ پرمابلند روکسی براون؛ باید به پوست مشتری، تاتو قدیمی و سلیقه مشتری دقت کنید. بنابراین، ارائه یک فرمول کلی در بیشتر موارد به نتیجه درستی منجر نمی‌شود. از این رو تاتو آرتیست و متخصص با توجه به نوع و رنگ پوست و شرایط فعلی ترکیب رنگ خود را انتخاب میکند.

آمبر + روکسی = گندمی کاملا سبزه

اسپرسو + روکسی = گندمی متوسط

فارست + روکسی = گندمی کمی سبزه

رنگ روکسی پرمابلند چه رنگی است؟

؟ سوالی است که برای بیشتر کاربران و تاتو آرتیست ها مطرح می شود. با ما همراه باشید تا به طور کامل شرح دهیم که رنگ روکسی پرمابلند چه رنگی است. رنگ روکسی براون پرمابلند یک رنگ گرم قهوه ای متوسط با پیگمنت مایل به قرمز است. روکسی براون پرما جز قهوه های متوسط رو به تیره است از این رو برای فیبروز یا میکروبلیدینگ ابرو بسیار پر کاربرد است. رنگ تاتو پرمابلند روکسی براون با تناژ قهوه‌ای متوسط و گرم ساخت شرکت آمریکایی Perma Blend است. این کمپانی به طور انحصاری تولیدکننده انواع رنگ‌های میکروپیگمنتیشن صورت (تاتو ابرو، لب، خط چشم) و رنگ‌های میکرواسکالپ سر می باشد. کاربرد رنگ روکسی برای پوست های گرم یا سرد :

-مناسب پوست های سرد (سبزه) است، این رنگ تاتو به دلیل داشتن پیگمنت قرمز رنگدانه های آبی و بنفش پوست را خنثی میکند.

-برای استفاده روی پوستهای گرم (سفید) از خنثی کننده های سرد (الیو) یا رنگهای قهوه ای دارای تناژ سرد در ترکیب تان استفاده کنید.

مشخصات

مشخصاتPERMA BLEND Roxy Brown

کشور سازنده

آمریکا

حجم

10 و 15 میلی لیتر

پایه رنگ

آب

مناسب برای

بدن و صورت

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!